Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+
02/07

טעמים של ילדות

Written by: מעין גוטמן / פלנרית
חודש האחרון עלו שני קמפיינים הפונים לקהל מבוגר ויושבים על תובנה של נוסטלגיה לילדות. הראשון הוא קמפיין חדש של שוקולד השחר, תחת המסר: להינות כמו ילד" עם הפרזנטורים סנדרה שדה ואברום בורג. הקמפיין השני הוא קמפיין של מותג העוגיות Oreo שעלה בניו יורק, תחת המסר: "Celebrate the kid inside".
04/04

על כוחו של מיתוג

Written by: מעין גוטמן / פלנרית
מותגים חזקים, מצליחים לשמור על יכולת הזיהוי שלהם גם באמצעות אלמנטים בודדים. מרטין לינדסטרום התייחס לסוגיה זו כחלק מ"מיתוג חושי" ואמר כי אחת הדרכים לבחון את עוצמת המותג היא לפרק אותו למרכיבים או אלמנטים מותגיים ולבדוק האם הם עומדים כל אחד בזכות עצמו.
15/03

המותג האנושי

Written by: מעין גוטמן / פלנרית
היום יותר מתמיד, צרכנים מודעים לגישה ולהתנהגות של מותגים, מתרחקים ממותגים בנאליים ומשעממים ומעריכים מותגים עם אישיות מובהקת שלא מהססים לשדר אותה החוצה