Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+
02/02

ד״ר מיכל צור שלו הקימה ביחד עם חבר את Cyota, המציעה פתרונות אבטחת מידע, אשר נמכרה בשנת 2005 תמורת 145 מיליון דולר. מיד לאחר המכירה זו החלה לעבוד על הפרויקט הבא שלה, Kaltura, פלטפורמה המשמשת ללקוחותיה הגדלת התפוקה הכספית מפרסומות תוך שיתוף תכנים וצבירת קהל רחב יותר, והורדת עלויות הקשורות בשידור וידאו. בין השימושים השונים במוצרי החברה, ניתן למצוא מוסדות חינוך, המשתמשים בקלטורה על מנת לשפר את חוויית הלימודים בעזרת תכני וידאו. לקוחותיה של קלטורה כוללים שמות מוכרים מאוד בתעשייה כגון Warner Bros, HBO וכמובן SAP, שהפכה מלקוח גדול למשקיעה אסטרטגית בסבב הגיוס האחרון. זאת בנוסף למגוון חברות מסחריות וממשלתיות הנמנות על מאות אלפי לקוחותיה של החברה.

שמחנו להוביל את תהליך המיתוג של חברת קלטורה בראשה של מיכל צור.

לקריאת הכתבה המלאה >>

04/01

בחודש שעבר זכו משרדינו בתחרות העיצוב הבינלאומית WIN, בקטגוריית עיצוב חללי עבודה. האדריכל דן טרוים, שהפך את החלל ממוסך של 600 מ״ר למקום שמעודד יצירתיות, מספר שאין בעיצוב שום גימיקים או ״מגניבות לשם מגניבות״; וכמו בתאילנדית החדשה בהר סיני, שגם על העיצוב שלה הוא אחראי, ״כשהכל ברור אז התחושות יוצאות מדויקות״.

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן


04/01

אם נאמר שעברה שנה לא פשוטה על ירושלים זאת תהיה כנראה לשון המעטה. בה בעת, נדמה ששום שנה לא פשוטה עבור הבירה שלנו, שמתעוררת חדשות לבקרים למציאות בטחונית רעועה. בשביל נעמי פורטיס ואיתי מאוטנר, המנהלים של עונת התרבות הירושלמית, העבודה ב-5 השנים האחרונות לקחה (ולוקחת) בחשבון בדיוק את הקרקע המתנדנדת הזאת. בגלל הרגישות המיוחדת שלהם, ואולי כי הצליחו להרים הפעם עונה תרבותית פנומנלית, בחרו במערכת של עכבר העיר להעניק להם את פרס "האירוע המיוחד של השנה". 

גאים להיות שותפים שלהם לדרך.

לכתבה המלאה לחצו כאן>>

19/10

קרן ההשקעות State of mind

Written by: Open News / Open News

פנחס בוכריס ויובל בהרב ממקימי קרן ההשקעות State of mind, שאותה מיתגנו, בכתבה בגלובס בה הם מתייחסים לאיום הסייבר, לייחודה של הקרן ולחברות שבחרו להשקיע בהן.  

לכתבה המלאה לחץ כאן

26/08

חברת הסטארט-אפ שהוקמה ב-2009 עברה במהלך השנים תפנית עסקית ושינתה את ייעודה מחברת משחקי casual לחברה שמתמחה בפיתוח משחקי אסטרטגיה לרשתות חברתיות.

כחלק מהותי מהשינוי, עברה החברה תהליך מיתוג שבוצע על ידי OPEN שכלל, בין היתר, עיצוב לוגו חדש ושינוי השפה המותגית.

אתמול התבשרנו כי העבודה פורסמה באתר העיצוב brand new. האתר העצמאי נחשב לאחד מהאתרים הפופולריים בארה"ב, ומהחשובים בתחום שמחווה דעתו על עבודות בולטות בתחום.

לכתבה המלאה לחץ כאן