Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+

מפרסם: אתר כלכליסט
תאריך: 4.1.10 

שני מותגים שבנינו נבחרו כמהלכי העשור של אנשי השיווק:

ארומה: מיתוג רשת ארומה כבית קפה מהיר, איכותי ובריאותי 
טוביה סופר, מנהל מערך השיווק בבנק אגוד: "בראשית שנות האלפיים היתה תמונת בתי הקפה בישראל פחות או יותר קבועה: הרבה בתי קפה מקומיים, חלקם מוסדות כמו 'קפה תמר' השינקינאי ו'עטרה' הירושלמי, וכמה רשתות שהציעו חוויה דומה למדי לבתי הקפה המקומיים, בהן קפולסקי המיתולוגית. לכולנו זכור הניסיון הלא מאוד מוצלח של סטארבקס לתקוע יתד בארץ הקודש, ועל רקע זה ההצלחה של ארומה מרשימה במיוחד. הקונספט שהציעה ארומה נשען על שתי תובנות צרכניות: יעילות ובריאות. בארומה בנו סטנדרט בסגנון מקדונלד'ס, קצב מהיר ותפריט אחיד, פשוט וברור, אבל גם טרי ואיכותי. בעקבות המהלך השיווקי של ארומה השתנה שוק בתי הקפה מקצה לקצה".

AM:PM : הקמת רשת סופרמרקטים שעובדת 24 שעות
פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת ביתילי: "דוגמה ליזמות יפה ומוצלחת של חבר'ה צעירים, לא רשתות ענק שהשקיעו מיליארדים, ואחד המהלכים המרשימים בשנים האחרונות בארץ. ב־2006 נקנתה הרשת ונהפכה גם להצלחה כלכלית ולא רק שיווקית. PM:AM נהפך לשם נרדף לסופרמרקט שפתוח כל היום והלילה וזמין לכולם. עובדה שכולנו מכירים את הרשת, אפילו אם איננו גרים במטרופולין תל אביב. השלושה הצליחו לשלב בין הקריאה הנכונה של המפה, לבין צפייה והבנה של ההתנהגות הצרכנית של הדור הצעיר יותר, שעובד עד שעות מאוחרות בלילה, פחות מתחתן ויותר מבלה".

לינק: http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3384824,00.html