Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+

מותגים לעולם טוב יותר

Written by: Open News / Open News

מפרסם: כלכליסט
תאריך: 25.8.11

כתבה מרתקת שפורסמה ב"כלכליסט" ועוסקת בהשפעת המיתוג על התפקוד הגופני והמוחי של אנשים, לרבות תכונות כגון יכולת ראייה ושמיעה, ריכוז, מהירות קריאה, מישוש ועוד.
מסתבר ששורה של תכונות שנדמה כי הן אובייקטיביות, ותלויות באדם ובכישוריו ולא במוצרים שהוא קונה, מושפעות למעשה מהמותגים שאנחנו קונים ונחשפים אליהם.

 http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3529180,00.html