Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
פרוייקטים רלוונטים לנושא:
עונת התרבות בירושלים
+

מפרסם: כלכליסט
תאריך: 24.04.12

 

מיתוג "עונת התרבות בירושלים" זוהה כמהלך פורץ דרך והוכתר כ"בחירת השופטים" מבין 598 עבודות בתחרות "Brand New Awards"
סוכנות המיתוג והפרסום open בבעלות איל כ"ץ וסער פרידמן, זכתה בתחרות המיתוג העולמית Brand New Awards. מהלך המיתוג לעונת התרבות של ירושלים, הוכתר כ"בחירת השופטים" בקטגוריית "Comprehensive Identity Programs" מבין 598 עבודות שהוגשו לתחרות.

במסגרת המהלך נבחרו תמונות של ירושלים הלוכדות את הוויית העיר ו"מיקסוסן" לכדי סדרה אינסופית של פסי קולאז' ארוכים, בעלי אפשרויות מרובות להצבתן. המהלך זכה לתהודה רבה באתרי מיתוג ופרסום ברחבי העולם ובקרב השופטים בתחרות בהם פאולה שר, השופטת הראשית ומבעלי משרד המיתוג היוקרתי Pentagram, שזיהתה את המהלך כפריצת דרך ייחודית שהביאה עימה חברת OPEN לתחרות.
איל כ"ץ, מבעלי המשרד: "החזון התרבותי של העונה, וגם האתגר המרכזי בעבודה שלנו, היה לחולל שינוי תפיסתי במעמדה של ירושלים, מהתפיסה השגורה הקושרת את ירושלים אל דת וקונפליקט, לעבר תפיסה חדשה הממצבת אותה כמרכז תרבותי המעורר ומעודד השראה ויצירתיות. בתום תהליך אסטרטגי מקיף, גיבשנו את המהות המותגית של העונה – Creative Spirit, המשקפת את המפגש הייחודי בין הרוח של ירושלים ובין עולם היצירה". 

 

לינק: http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3569092,00.html