Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+
03/07

סיטון מציעה ללקוחותיה מוצרי מזון יבשים, שאינם מצריכים קירור, וכן מוצרי ניקיון וטואלטיקה באמצעות אפליקציה סלולרית מתקדמת לצד אתר אינטרנט, 
בדיקת דה מרקר שהתבצעה השבוע ממקמת את סיטון במקום טוב בין רשתות הדיסקאונט הפועלות בישראל. 
היא יקרה מעט מרמי לוי, זולה מעט מרשת ויקטורי - ובניגוד לדברי הספקנית בפייסבוק, זולה משמעותית מענקיות כשופרסל, מגה ויינות ביתן. 
סל שהרכבנו מ-25 מוצרים בצורה אקראית תומחר אצל רמי לוי ב-400 שקל כולל משלוח, והוצע ללקוחות סיטון ב-420 שקל עד הבית - פער של 5% בלבד. 
לשם השוואה, לקוחות מגה באינטרנט ישלמו על אותו סל 486 שקל, כלומר 17% יותר מסיטון, אתר הפועל כשלושה חודשים בלבד, שבוודאי אינו אוחז בכוח קנייה דומה.

לכתבה המלאה לחצו כאן