Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+
01/01

SWITCH, כלכליסט

Written by: Open News / Open News

SWITCH, פלטפורמה דיגיטלית חדשה לקנייה ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל הצפויה לשנות את השוק כפי שאנחנו מכירים אותו, עולה בקמפיין השקה בכיכובם של מוני ומיכאל מושונוב.

התהליך מתחיל בדיגיטל כשהמוכר מכניס את פרטי הרכב ושולח אותם לחברה. במידה והוא עומד בכל הקריטריונים, הוא מוזמן לפגישה במתחם SWICTH הממוקם בפי גלילות. הרכב נשלח לבדיקה על חשבון SWITCH , ואם הכל תקין הוא מפורסם באתר. את כל נושא התמחור, העברת הבעלות והעברת הכספים, סוויץ' תעשה בשביל המוכר והקונה.

אסף חרל"פ, מייסד ומנכ"ל SWITCH: "מוני ומיכאל היו הבחירה הטבעית לקמפיין שמטרתו להמחיש את הפער בין העולם הישן לחדש. הפרסומת מייצגת נאמנה את המשימה שלנו במיזם החדש - להחזיר את האמון לעולם העסקאות בשוק הרכב פרטי ואת הפוטנציאל שיש לו להפוך את שוק המכוניות המשומשות למשוכלל ויעיל".

לכתבה המלאה לחצו כאן