Oops, Could't Find anywhere...
Back ←
Posts Subjects:
News:
+
03/02

שנה אחרי השקת האפליקציה ואתר האינטרנט, הסופרמרקט המקוון של חברת סיטון נכנס גם לשוק העסקי. החברה, המאפשרת הזמנת מוצרים יבשים ישירות ממרלו"ג (מרכז לוגיסטי) וללא סניפים ועם כוח אדם מצומצם, החלה לפנות גם ללקוחות עסקיים גדולים דוגמת בנקים, חברות היי-טק ומשרדי ראיית חשבון ועורכי דין, שחלקם, לטענת החברה, רוכשים סחורות בסכומים שמגיעים לעשרות אלפי שקלים בחודש.

לדברי יפית אבקסיס, סמנכ"לית השיווק של סיטון ואחת מבעלי החברה, היוזמה הגיעה מהחברות עצמן, דוגמת גט טקסי שמפעילה אפליקציה להזמנת מוניות או בנק דיסקונט שהחלו לפנות לסיטון כדי לקבל שירות משלוחים לבתי עסק. "לעסקים קטנים ובינוניים יש את הקופה הקטנה. הם משתמשים בה כדי לקנות קפה, תה או עוגיות למשרד, אבל בדרך כלל רוכשים זאת במחירים יקרים כי הם קונים מתחת למשרד. היום מי שעושה את הקניות למשרד זו בדרך-כלל המזכירה. אין פיקוח ואין בקרה. המזכירה יכולה לרדת ולקנות כמה דברים ולא ברור אם הכול מגיע למשרד או לא. אצלנו יש שליטה על התקציב ויש חלוקה בחשבונית לפי מחלקות וחודשים".

לכתבה המלאה לחצו כאן