Oops, Could't Find anywhere...
Back ←

 

איפה התחלנו.

את הדרך התחלנו בירושלים. ניהלנו את האומן 17, עשינו מסיבות, ובעיקר נהנינו מהחיים. עם הזמן, במקביל ללימודי העיצוב התחלנו גם לעצב את ההזמנות למסיבות (אז לא היה פייסבוק..) ובשנה הרביעית ללימודים כבר עבדנו עם כמה לקוחות שהסכימו לקפוץ איתנו למים (ארומה, רשת, גולדסטאר). בשנת 2000 סיימנו את הלימודים ופתחנו משרד בתל-אביב.

בהתחלה לא ידענו הרבה (ואפילו עשינו כמה טעויות..), אבל תמיד היו לנו תשוקה ואמונה אמיתית שאפשר לעשות את הדברים אחרת. לאורך הדרך אימצנו ערכים על פיהם אנחנו עובדים: 

חוויה.
קודם כל מותג צריך לייצר חוויה ללקוחות שלו. קל להגיד קשה לעשות. חוויה מורכבת מהשקעה (גם כלכלית וגם רגשית) בעשרות ולפעמים מאות נקודות מגע שיוצרות יחד שלם הגדול מסך חלקיו. חוויה.

אנשים.
מותג מדבר עם אנשים ולאנשים יש רגשות. כדי להבין אותם צריך לעבור דרך הרגליים, בשטח, לדבר איתם, להסתכל עליהם. אי אפשר לעשות את זה ממשרדים בקומה 35.

חשיבה חיובית.
אנחנו מעדיפים להיות בצד השמח של החיים. אנחנו מתעסקים בחוויות, בצורות, בריחות, בסאונד, בתנועה. אנחנו לא מנתחי מוח, ומשתדלים לא לקחת את עצמנו יותר מדי ברצינות. באים לעבוד בכיף, בשמחה,בתשוקה.

התמדה.
צריך להתמיד בדרך שלך. לפעמים זה קשה, משעמם, מלחיץ אבל אם נתמיד ונשאר נאמנים לעצמנו הערך של המותג יעלה. באחריות.

בידול.
למותג חייבת להיות אג'נדה שתבוא לידי ביטוי בצורה ייחודית ובלתי מתפשרת. התפקיד שלנו הוא ליצור מותגים שידעו לבטא את האג'נדה שלהם, יהיו מזוהים ומבודלים מהמתחרים שלהם.

אם ניישם יחד את כל הנקודות האלה, נדע ליצור ערך כלכלי גבוה למותג שלנו.

למה OPEN?

Open זאת גישה. גישה שאומרת תבוא פתוח. אין דרך אחת. אין שיטה אחת. 
בעולם של היום אין יותר הפרדה בין מדיות, ואין יותר מקום להגדרות המסורתיות של מיתוג, פרסום, אינטרנט. לכל מותג יש את הצרכים שלו, הקהלים שלו, המטרות שלו. התפקיד שלנו הוא לתת את הפתרון הרלוונטי ולהוציא אותו החוצה בדרך הקריאטיבית ביותר עבורו.

 

מלקוחותינו 

Signed by
Signed by